tirsdag 7. desember 2010

Julen er her.....

I dag har vi gjennomført førjulstidens store "happening" på jobb. Julekonsert med godt over 400 elever, ganske kaotisk under øvingen på dagen, men stor suksess under gjennomføringen i kveld! Så nå er det egentlig jul for meg :)

Leverte fra meg et sett med Veyla for noen dager siden. De ble strikket på bestilling fra en ikke strikkende kollega. for å få bilder måtte jeg ta et stunt gjnnom vinduet på arbeidsrommet på jobb.... Det var dette med lys og sånn....
I bagrunnen ser dere skolen der jeg jobber.
Føler jeg har gjort min innsats for i dag, nå: de 2 s-ene, sofa og strikking!

Mønseret til Veyla pulsvarmerne kan du få kjøpt her.

1 kommentar:

  1. Så fine vanter. Du må legge ut oppskrifter på det du strikker;-). Kjempe fin konsert, dere var flinke alle sammen både store og små.

    SvarSlett