søndag 20. mai 2012

Nok en gang imponert!

Jeg lar meg til stadighet imponere av hva pappaen min tryller frem i snekker verkstedet sitt.
 Denne gangen er det en modell av min oldefars fiskebrygge. Denne sto på Nordre-Bjørnsund, og pappa har nok vært med på å fli (gjøre opp) en god del fisk her.
Dette må vel være den man kan kalle finsnekring. Med dører som kan åpnes og lukkes, vinduer med vinduskarmer og isatt plast som glass, krok til å heise opp fisk fra båtene og ei lita kasse med fiskeutstyr.

 Denne lagde pappa i fjor vinter. I sommer sto den ute i hagen hos foreldrene mine. Tok bare litt tid før jeg fikk blogget den ;)


Her går det i eksamenslesing om dagen, muntlig eksamen på torsdag. Skal bli godt å bli ferdig nå! Har vært et utrolig interessant og lærerrikt studieår :) Vil egentlig bare undervise i matte jeg nå!

Fin uke til deg :)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flott. Lykke til med eksamen:-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin modell av kjent og kjær fiskebrygge! Så artig å ha en så fingernem og tålmodig pappa som viser dere familiehistoria på en så praktisk måte.

    Lykke til med eksamen! Ja, matte er gøy! Og etterat jeg fant ut at det er så mye matematikk i strikking, fikk det en ny dimensjon!

    Tvi-tvi!

    SvarSlett