tirsdag 26. april 2011

Vår på veranden

Jeg har vært så heldig å ha fri i dag også, helt fantastisk!
Dagen gikk blant annet med til en tur på Plantasjen for å få litt blomster på verandaen min.
 Nå har det blitt skikkelig vårstemning der ute! Når tamperaturen tillater det spiser jeg stort sett alle måltider der ute, det er så deilig!
 Siden verandaen min er veldig lun, til tider nesten som et lite drivhus ;) Satser jeg på at disse tåler å bli hengt ut nå, hvis ikke går det vel alltids an å få tak i noen nye :)
 Så var det bare å gjøre seg klar for jobb igjen i morgen, 3 dager så er det helg igjen, og jeg håper på SOL!
Takk for at du titter inn :)

4 kommentarer:

  1. Så koselig på verandaen din. Vi satser på sol til helga også:-). Ha en fin kort uke på jobb.

    SvarSlett
  2. Så godt med vår! Flotte blomster og krukker!
    God kveld til deg!
    :)

    SvarSlett
  3. Ja er det ikke herlig med vår ;) Det er bare å nyte nå om dagen ;) Klem ;)

    SvarSlett
  4. Så skjønne blomster - jeg er sikker på at de vil klare seg helt fint på din lune veranda! Mine planter er fremdeles ikke plantet, men i morgen... Kanskje!
    Sees i morgen.
    Hilde

    SvarSlett