mandag 17. januar 2011

Mitt bidrag til VM

Tv2 etterlyste på God morgen Norge 6.januar strikkere til å strikke denne VM-mansjetten som skal være på blomsterbukettene som skal deles ut under VM. Jeg er nå klar til å sende mitt bidrag.
Jeg har jo ikke en sånn Vm-bukett liggende å slenge, så da blir bildene litt sånn passe spennende :) Kanskje min mansjett havner hos Marit Bjørgen?? Det hadde vært noe det!
Jeg forsto ikke helt hvorfor de skulle være oransje, men etter å ha sett Ull og Fnugg (maskottene)ser jeg at disse mansjettene er en del av et oransje tema.
Har forøvrig en bitte liten anelse om at antallet slike mansjetter blir ganske mye større enn de trodde 6.januar......
Ellers er badegulvet et fint sted å ta bilder har jeg funnet ut, der er det godt lys og både vegger og gulv er lyse.
Ønsker deg en fin uke!

3 kommentarer:

  1. Hi hi hi hi hi - fantastisk - så bra jeg hadde et bilde å dele av Ull og Fnugg!
    Hilde

    SvarSlett
  2. Så flinke du er som bidrar til fellesskapet på denne måten!

    Takk for at du er innom - og at eg kan sjå det!

    Ha ei god veke - Marian

    SvarSlett
  3. Så kjekt! Har lurt litt på om eg skal bidra og. Får sjå om eg får tak i garn i morgon. Ha ei fin veke.

    SvarSlett