mandag 11. april 2011

Veskestrikking.....

I tillegg til den "vanlige" strikkingen har jeg alltid en "veskestrikking". D.v.s en strikking jeg kan holde på med uten å måtte bruke hodet noe særlig! Noen andre som har det sånn?
Nå er altså det som har vært veskestrikkingen de siste ukene ferdig. I dag har jeg nemlig vært på kurs.... Resultater er et trekantsjal til meg selv. Er veldig fornøyd med fargene.
Garnet er Drops Delight, jeg brukte ganske nøyaktig 2 nøster. Mønsteret er etter mitt eget hode. Jeg la opp 3 masker og økte 1 maske hver 4 omgang til jeg syntes sjalet var passe bredt og at lengden kunne passe om det ble dobbelt så langt. Så fellte jeg en maske hver 4 omgang. Ja, og så strikket jeg på pinne nr 4,5 slik at det ble luftig og godt :)
Ønsker alle en fin uke! Snart er det påske og ute er det vår! Hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar