tirsdag 27. september 2011

Bedre sent enn aldri...

For en god stund siden skrev jeg at jeg skulle vise noen flere bilder fra turen min i Hardanger i sommer, men det har jo aldri blitt. Nå kommer det endelig noen bilder jeg bare ikke kan la være å vise dere.
 Noen ganger er det faktisk helt greit at det er en hel time til neste ferge. Iallefall når en finner en kjempekoselig kafè og sola skinner :)
 Innerst i Hardangerfjorden i Eidfjord sto disse fantastiske trærne langs veien. Utrolig flott :)

 Og utrolig flott utsikt :)

Kan bli glad av mindre enn dette :)

2 kommentarer:

  1. Hadde glømt desse trea nesten! Har lese om dei allså men no var det borte. Kan eg låna dine bilde til inspirasjonsøkt viss eg eventuelt startar på eit liknande strikkeprosjekt på min skule?

    Marian

    SvarSlett
  2. Vakkert! Første gang jeg ser bilder av strikkeprosjektet i Eidfjord som jeg har hørt så mye om. Skikkelig fine mønster også i tillegg til fin natur. Artig at du blogga dette! Ha en fin dag!

    SvarSlett