onsdag 29. desember 2010

God jul!

Det ble visst plutselig en liten blogge pause, juleferie heter det vel! Nå kjente jeg dt var på tide å stikke hodet opp av sofaen og gi litt lyd!
Her er dem mest sjarmerende julegaven jeg fikk i år. En engel lagd av et av fadderbarna mine, den var pakket inn med mye omtanke og tape, så utrolig flott! Den skal få en fin plass hjemme i stua mi når jeg kommer meg hjem fra ferie hos mor og far. Her har engelen blitt plassert på trappegelenderet i snøen for å få litt lys!

En annen julegave som virkelig falt i smak var denne! Nå har jeg julegavene til neste jul klare :)
Innser ellers at jeg foreløbig er en litt uerfaren strikkeblogger..... Hadde nemlig ikke greid å ta bilder av halvparten av det jeg her gitt bort av strikkede julegaver, så her blir det ikke mye til kavalkade over egenproduserte gaver.... Om du titter inn i Drømmehagen til Hilde kan du iallefall se en av gavene jeg har gitt bort!
Har også vunnet min første give away! Mer om det en annen dag!
Håper du har hatt en fin jul så langt, nyt jule- og nyttårsdagene som er igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar