mandag 7. februar 2011

Award

Fikk for en liten stund siden Cherry on top Award fra Lene med den fine bloggen Livet på landet.
Tusen takk, Lene :)
Oppgaven var å skrive 3 ting jeg liker, og å sende awarden videre til 3 nye.
At jeg liker å strikke og ellers lage ting med hendene mine er vel ingen overraskelse, så det kan jeg vel ikke ta med....
Vel, her er det jeg falt ned på :
1. Jeg er veldig glad i å reise, se nye steder og land.
2. Jeg er glad i god mat og vin, gjerne sammen med gode venner!
3. Jeg er overraskende glad i å gå på ski, bare jeg kommer meg ut på tur ;)

Jeg gir den videre til:

Jeg har også fått en award av Mariann med bloggen Marihøno som jeg hadde glemt litt av.... Uff, dårlig samvittighet.... Den skal jeg skrive om senere i uka :)

Ønsker deg en fin uke!

1 kommentar:

  1. Tusen takk - det varmar! :)

    Ha ein fortsatt god tysdag!

    SvarSlett