torsdag 24. februar 2011

Vinterferie.....

Denne uken er det deilig vinterferie her på østlandet! Jeg har tilbrakt de første dagene av ferien på nordvestlandet hos mor og far. Nå er jeg tilbake i Oslo, og klar for VM-stemning siste del av ferien.
Noe av det beste med ferie er lange late morgener med god frokost og god tid til avisen. God tid til å krype opp i godstolen med en god bok og en kopp te er også vinterferie luksus :)


 Har akkurat lest ferdig Fedrenes løgner av Tom Egeland, lurer på om jeg hadde funnet så mange livsløgner hos mine forfedre om jeg begynte å lete.....
Som dere ser ligger neste bok klar! Den glemte hagen av Kate Morton.
 På de kantene av landet der mor og far bor var det litt mer vårlig enn det er her..... Var så heldig å få sol de fleste av dagene jeg var der!
Hadde også med meg mor og en tante på bading i dette varme og deilige bassenget på det nye fine Moldebadet :) Moldebadet er absolutt et sted å anbefale for alle i alle aldre. 3 basseng å velge mellom, 2 sklier for dem som er glad i det, boblebad og ikke minst deilige farger, lyst og lekkert!
Det har selvfølgelig blitt litt strikking også, men det får komme senere. Nå er det tid for VM-sprinten, og så litt strikking da :)

1 kommentar:

  1. Så deilig det må være å oppleve VM stemningen. Nyt resten av vinterferien :)

    SvarSlett