søndag 13. mars 2011

Restestrikk

Restegarn blir det jo stort sett alltid. Når jeg var ferdig med disse jakkene var det selvfølgelig en del garn igjen. Litt av det garnet brukte jeg til disse sokkene.
Mønsteret til sokkene har jeg funnet hos Ullent eventyr. De heter Babysokker i rillestrikk som sitter på foten, og mønsteret kan du finne her. Jeg brukte ca 30 g garn (Dale Babyull) til hver sokkepar, og strikket på pinne 2,5.
Nå har jeg akkurat stekt sjokoladekake og kaffen er også klar! Nå blir det bok og kaffekos!
Ønsker deg en fin søndagskveld!

2 kommentarer:

  1. Kjempefine babysokker det der :) Kos deg videre! Klem :)

    SvarSlett
  2. Så søte de ble! Jasså du kake? Her har vi trukket ned i kjelleren for å rømme unna støvet... Lars har vasket med fire bøtter, og i morgen skal jeg tørke støv...Hmfr
    Sees i morgen
    Hilde

    SvarSlett