onsdag 10. august 2011

Forsinket JUL(I)gaver

Har jo strikket jule/juligaver til julesamstrikken denne (les forrige) måned også. 2 gaver til og med! Enkel vest fra Pickles denne gangen også. Den største tror jeg (håper jeg) er sånn ca 5års størrelse og den minste tror/håper jeg er ca 1 år. Har strikket dem i Nepal, og regnet om maskeantall etter beste evne.
 Bilde ville ikk snu seg riktig vei for meg denne gangen, og jeg orket ikke mase med det ;)
 Synes denne turkis/blå ble veldig fin. Så får jeg bare håpe mottakerne om ca 4 mnd synes det samme :)


2 kommentarer:

  1. Fine vester du har strikket. Takk for at du linka til oppskrifta. Denne skal jeg jammen prøve. Alltid spennende å strikke i garn av annen tykkelse enn i oppskrifta. Blir vel det hos meg også, for garnlageret er nokså velfylt.

    SvarSlett
  2. Så søte. Disse kan nok jeg klare å strikke også. Har forøvrig ikke kommet i gang med jakken enda....

    SvarSlett