lørdag 14. januar 2012

Julegave...

....og ikke fra 2011, men forhåpentligvis skal dette ligge under treet om litt over 11 måneder. Galskap sier du? Ja kanskje det, men når ønsket er at flest mulig julegaver skal være selvlaget er det viktig å begynne tidlig :) I fjor var jeg med på Anne på landets julegavesamstrikk. Jeg syntes det var så deilig å være godt i forkant med julegavene, så jeg har bestemt meg for å lage minst en julegave i måneden dette året også :)
 Her er den første!
 Et pannebånd strikket med garn fra lageret :) Nepal fra DROPS. Perlestrikket pannebånd inspirert av Stinemor sine pannebånd. Pyntet med en heklet blomst i rester av babyull. Dette passer nok til ei lita frøken ser jeg for meg. Planen er at det skal bli noen flere slike.
God lørdag til deg som titter innom :)

1 kommentar:

  1. Hei.

    Fin lørdag til deg også:).
    Jeg har selv begynt med julegavene for 2012 og synes det er deilig og tenke på slik at det ikke blir i siste liten før jul i alle fall di som skal hekles/strikkes.
    Kos deg videre i helgen
    Klem i fra Monica

    SvarSlett