mandag 2. januar 2012

Statistikke

Ganske fornøyd med ordspillet her ;)
Jeg startet så friskt første del av året med å notere ned alt jeg strikket, farge, garn, pinnenummer, garnmengde... Inspirert av alle med flotte diagrammer over det de hadde strikket i året som gikk. Men så gikk det som det så ofte går, det sklei litt ut..... Derfor ingen statistikk over fjorårets strikkeprosjekter. Men en liten kavalkade over det jeg kanskje er mest fornøyd med, g det som var mest gøy å strikke :)


 Både uglevottene og sjalet under har vært utrolig mye brukt :)


 Denne endte som julegave til faddergutten på 17, det var visst suksess :) 
Alltid gøy når det man gir bort faller i smak!
Men jeg gir meg ikke så lett, jeg prøver igjen med å notere med garn, pinner, farge, mengde garn og hvem det strikkes til. Så får vi se hvordan det går denne gangen :)
Ellers har jeg som mål at jeg i løpet av januar og februar skal få ferdig noen UFO-er som ligger i strikkekurven og ser litt småstygt på meg, skal fullføre minst en julegave hver måned og så skal jeg sy enda mer enn jeg har gjort i år, sy er gøy :)
Har du noen håndarbeids nyttårsforsett?

2 kommentarer:

  1. Her var det jammen mye fint! Strikk i vei og glem statistikk! Hva skal man egentlig med den kunnskapen? Det viktigste må da være å kose seg med håndarbeid :)

    SvarSlett
  2. Jeg må bare si at jeg er strålende fornøyd med å ha vært så heldig å få både de nydelige hvite vantene og herlige votter med ugler :-)
    Stor klem Hilde

    SvarSlett