lørdag 23. oktober 2010

Gode unskyldninger......

I dag skulle jeg vaske bilen min, men da jeg kom ut var den fremdeles full av is og rim..... Siden jeg er helt sikker på at jeg ikke kan vaske bilen når den er full av is hadde jeg en enormt god unskyldning til å kjøre en tur slik at den tinte :)

Jeg benyttet anledningen til å kjøre til en helt fantastisk flott butikk, Linneas hage.
Butikken har en egen blogg også, den kan du finne her.

Som du sikkert forstår gikk jeg ikke tomhendt ut fra butikken. Nå henger dette søte sinkhuset i stuevinduet mitt og lyser.


Slik ser det ut i dagslys.


Måtte også ha med meg denne nydelige knappen fra Snella og Petronella. Hva jeg skal bruke den til vet jeg ikke helt enda, men jeg finner nok et prosjekt å sy den på!


Denne vakre boksen er full av kort i samme stil, den ble også med meg hjem.



Og joda, jeg fikk vasket bilen også :)
Ønsker deg en fortsatt fin helg! Nyt den!

2 kommentarer:

  1. Så mye fint. Har endelig fått meg et sinkhus jeg også, men har lyst på fler. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. sinkhus er vakkert, og nå selges de på kremmerhuset til deilige priser... Løp å kjøp mao...
    Hilde

    SvarSlett