tirsdag 29. mars 2011

Award :)

Jeg har fått en koselig award av Guri med bloggen Hjerte GO`H design. Tusen takk Guri:)
Awarden skal gis videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere (egentlig var det 10, men jeg valgte å begrense det litt, håper det er greit Guri), slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.



Reglene er slik:

1. Linke til den man fikk awarden fra.


2. Sende awarden videre til 10 andre blogger.


3. Svare på 10 spørsmål.
 
 
Her kommer spørsmålene:



1. Hvorfor startet du å blogge?


Hm... Var vel at jeg hadde et par kolleger som startet å blogge, og fant ut at dette ville jeg også prøve :)

 
2. Hvilke blogger følger du?


Flest blogger om strikking, noen blogger som handler om interiør og hage, og så bloggene til noen venner selvfølgelig :)

3. Favoritt makeup-merke


Hmmm.... Bruker ikke så mye make-up, men kanskje Biotherm.
4. Favoritt klesmerke

Har blitt veldig glad i en del litt dyrere merker som Odd Molly og Chill Norway, og så er jeg veldig glad i Creem!
5. Ditt "må-ha" makeup-produkt



Maskara


6. Favorittfarge


Brun, svart, beige, grått, litt triste farger kanskje.... Er veldig glad i grønt og lilla også!


7. Parfyme


DKNY - Apple 


8. Favorittfilm(er)


Oj, vanskelig.... Ser ikke så mye film, men det må nok ende med en skikkelig klissete jentefilm, kanskje gode gamle Dirty Dancing ;)

 
9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?


Vanskelig å velge et land... Man det må bli Italia og Kroatia tror jeg.
Italia har fantastisk god mat og vin, utrolig mange sjarmerende steder, mye kunst og kultur..... Ja, og Kroatia, det er vel mye av det samme som Italia, og så er det så fantastisk vakkert der!!10. Et spørsmål til meg selv:

 
Da håper jeg at noen av dere finner noen nye spennede blogger å følge med på!

Jeg sender stafettpinnen videre til disse:

2 kommentarer:

  1. Takk takk. Det var hyggelig!
    Skal ta utfordringen med meg videre :)

    SvarSlett
  2. Takk!! Da har jeg noe å drive med i kveld;-). Så fin bakgrunn du har fått. Kommer Benedicte på lørdag?

    SvarSlett