onsdag 16. mars 2011

Flere høner

Det er utrolig moro å strikke og tove i maskin, selv om utgangspunktet er det samme, blir resultatet utrolig forskjellig!
Disse to hønene er strikket i samme type garn, etter samme mønster, men har endt opp helt forskjellige!
Den grå høna har endt opp med en skikkelig hanekam :) Dessuten får de veldig forskjellig personlighet når øyne, nebb og litt pynt blir festet på, sjarmerende!
Takk for at du titter inn til meg :)
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en hilsen!

5 kommentarer:

  1. Søøøte. Kanskej jeg skal stikke en i en annen farge en gul ja. Har jo så masse restegarn:-).

    SvarSlett
  2. De er bare SÅ herlige de hønene!!! Jeg skal strikke sånne selv, bare jeg får kjøpt mønsteret...

    SvarSlett
  3. Utrolig artige høner!! Koselig blogg du har, så jeg henger meg på! :)

    SvarSlett
  4. Kule høner! Fru kreativ - litt av en produksjonsevne du har!!! Er imponert...
    Klem Hilde

    SvarSlett
  5. Hei Marta :-) Så flink du er. Hønene dine er jo bare sååå kule og morsomme og se på. Ellers synes jeg at bloggen din er kjempefin. Titter innom den i ny og ne. Ønsker deg en fin vår. Hilsen Margret :-)

    SvarSlett