onsdag 30. mars 2011

Pakke i posten :)

Hva er vel koseligere enn å komme hjem fra jobb, åpne postkassen og finne en pakke der! Nå var det riktignok noe jeg hadde bestillt selv, men likevel :)
Pakken kom fra Kristin med bloggen almaPalma, Kristin syr de nydeligste nåler, engler, hjerter og mye mer! Kristin og jeg har gått på lærerskolen sammen for sånn ca 100 år siden ;) Da tok vi blant annen kunst og håndverk sammen, vi har nok hatt en viss nytte av timene der begge to.
Når en handler hos Kristin kommer det du har kjøpt nydelig innpakket, en fryd å åpne konvolutten!
 Kristin har butikk på Epla, og den kan du besøke her.
Denne gangen har jeg kjøpt meg 2 nåler til å friske opp jakker, vesker eller lignende.
Den øverste nåla synes jeg det er litt ekstra stas med, tror nemlig den er laget av et dynetrekk som kommer fra min mor.
Gleder meg til å ta de nye nålene mine i bruk!

5 kommentarer:

  1. Så fine nåler du har fiksa deg! Eg har vore innpå AlmaPalma-bloggen fleire gonger og ho har veldig fristande ting...Kjekt å finna igjen gamle kjendte i "Blogglandia! Kan eg spørja kor og kortid dåke gjekk saman på lærarskulen? Eg gjekk ut grå BLH i 1985, siste året på årseining i forming....
    No skal eg sjekka AlmaPalma-bloggen og om ho har fleire nåler igjen på salet sitt!

    SvarSlett
  2. Å, så fine. Slike skal jeg nok kjøpe i gave til noen ja...Hvordan får du den skrifta på bloggen.

    SvarSlett
  3. Takk for dei fine orda Marta! Og for god reklame sjølvsagt ;) Den rosa nåla er frå dynetrekket eg fekk av deg ja :) Eg er berre utruleg glad i det stoffet! Har nesten ikkje råd til å bruke det.. Eg er så glad for at du vart fornøgd med nålene!
    Ja det var gode tider i på Lærarskulen i Volda ja! Og eg er einig i at det kan følast som 100 år sidan...
    Ha ei fin veke vidare!
    klem frå meg

    SvarSlett
  4. Hei! Så fine nåler :) Gøy å få sånne pakker i posten - selv om man har bestilt dem selv!

    Takk for kommentar på bloggen min, så fant jeg din blogg, også :)

    SvarSlett
  5. Hei Marta! Så fin blogg du har! Likte de hønsene dine ekstra godt;-) Her har jeg ikke vært før, men tror jeg legger meg til som følger. Du er hjertlig velkommen til å besøke min blogg og:-) Klem Ida

    SvarSlett