mandag 29. august 2011

Bryllupsgave

I helgen har jeg vært i bryllup til en god venninne i Bergen. Et helt fantastisk bryllup på alle måter:)
God mat og drikke, og mer enn nok av begge deler;) Gode og rørende taler, sang og musikk i massevis. 
Og ikke minst massevis av superhyggelige mennesker, ikke så rart siden min venninne er ei knakende flott jente (dame?) på alle måter.
Hva skal man så finne på i bryllupsgave til et par som har bodd alene lenge nok til at når de flytter sammen har de 2 av nesten alt....???
Siden de bor i Bergen og jeg i Oslo, møter jeg dem dessverre ikke så ofte.....  Men sikre kilder hadde informert meg om at de to er veldig til å leie og kysse på hverandre, så hva er vel da bedre enn et par kjærestevotter :)
 Mønsteret fant jeg her, der finner du 3 forskjellige utgaver av kjærestevotter og mange andre strikkeoppskrifter. Jeg valgte denne varianten, med egne fargevalg.

 Like fint mønster på begge sidene :) 
Det var en stund siden jeg hadde strikket mønsterstrikk, og det var veldig gøy! Blir nok ikke lenge til jeg skal strikke mer mønsterstrikk!

I tillegg ble det et bilde av Bjørg Thorhalldottir. Synes hun lager utrolig flotte bilder, med helt fantastiske titler. Har selvfølgelig et bilde av henne selv også :)
Du kan lese mer om bildene hennes her.

Håper brudeparet liker bildet hennes like godt som meg.
Gratulerer med lørdagen :) Og nyt fremtiden!

2 kommentarer:

  1. Fine kjærestevotter, og så hyggelig å kunne gi bort selvlaget presang. Det ble sikkert satt pris på. Det er gøy å strikke mønster. Lykke til med neste par!

    SvarSlett
  2. Så utrolig hyggelig gave! Bildet er veldig fint !
    Hilde

    SvarSlett