mandag 22. august 2011

Rosendal

I slutten av sommerferien hadde jeg en liten road-trip over fjellet til vestlandet. Var i et utdrikkingslag i Bergen og siden det var meldt noen dager med noenlunde fint vær brukte jeg noen dager på veien hjem.
Jeg overnattet på Rosendal turisthotell i vakre Rosendal.

 Her var det veldig hyggelig å sitte med bok på kvelden :)
 Flott hotell!



 Jeg måtte selvfølgelig en tur opp til Baroniet.


 Grønt i hagen rundt baroniet.



Morsomme sauer i inngangspartiet til hotellet :)
Det kommer flere bilder fra Hardanger senere i uken:)

I dag har vi tatt imot elevene på skolen, veldig rart å starte opp et år uten å skulle være kontaktlærer, det går seg vel til i løpet av året. I morgen skal jeg sette meg på skolebenken igjen selv, kjenner at jeg er litt spent......

4 kommentarer:

  1. Rosendal er bare så flott. Har vært der en gang, men håper jeg får komme dit igjen. Lykke til med studeringen din, er litt misunnelig.

    SvarSlett
  2. For et flott sted det ser ut til å være!!!
    Lykke til med studier! Det blir sikkert veldig ok!!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Næmen! Tenk at du har vore her no då! Skulle ha visst det før så kunne vi hatt eit bloggtreff! Neste gong då. Fine bilder har du teke og! Du veit at Turid på Rosendal Turisthotel har sin egen blogg??

    Lykke til med studiane dine!

    marian

    SvarSlett
  4. Hei Martha.
    Hyggelig så se at du har laget et blogginnlegg fra vårt lille hotell. I sommer opprettet vi vår egen hotellblogg:
    http://www.rosendal-turisthotell.blogspot.com/
    Her kommer vi til å skrive om våre stadige oppussingsprosjekter, om Cosy Concept, og annet som skjer på hotellet. Helt ny verden for oss dette, så ting tar litt tid!

    Lykke til med studier!

    Turid :-)

    SvarSlett