søndag 20. november 2011

Nye bekjentskaper

I går var jeg på Lillestrøm på Hjem & hobby og Kunst & håndverksmessa.
Mye å se på, litt nye ideer, mye å bruke penger på, men også en del jeg stusser over at folk i det hele tatt får solgt.... Det er vel slik at det er greit vi har forskjellig smak :)
Etter å ha snirkla meg rundt og tittet i ganske mange boder fant jeg til slutt Projo sin bod :) Har bare lest om dem hos noen av dere andre bloggere. Jeg kunne helt klart ha lagt igjen mye mer penger hos dem, men greide å begrense meg til 2 hesper med Malabrigo sock. Dette er et nytt bekjentskap for meg. Synes fargene var helt nydelige :) Og så så mykt og godt garnet er!! Gleder meg til å teste det ut, men først må jeg bli ferdig med julegave strikkinga....
 Jeg kjøpte også med meg litt refleksgarn. Skal teste det ut på noen votter, eller kanskje en lue? Det er jo helt genialt å kunne strikke eller sy refleksen inn i sånne plagg!
God søndag til deg :)

2 kommentarer:

  1. Nydelige farger du valgte! Alltid kjekt å ha fint garn på vent. Det får gjerne fart på "nyttestrikkinga". Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  2. Utrolig fine farger på det garnet! Vet du om en nettbutikk hvor det går an å kjøpe dette??

    SvarSlett