onsdag 30. november 2011

Advent og julebakst

 Det er tid for å finne frem adventslysene igjen, synes ikke det er lenge siden sist.....
Denne gangen ble adventstaken slik, mulig den forandrer seg litt, tror jeg skal finne meg noe mose å legge runt, og kanskje noen kongler.
 Har vært en tur å funnet meg noen små grantrær, satt dem i potte inne. Det ble riktig så koselig :)




 Ved siden av "juletreet" mitt står en liten nissekar. Han har fulgt meg siden jeg var liten. Han var i sin tid en gave fra en nabo. Er ikke jul før denne karen har kommet frem :)
 I ettermiddag har jeg bakt julekaker på skolekjøkkenet sammen med en gjeng gode kolleger. Vi bakte hvert vårt slag, og når vi var ferdige var det 6 slag i boksene:)
Ingen sak med dugnads-julebakst :)
Nå blir det en liten prøvesmak!

2 kommentarer:

  1. Genialt med bakedugnad ja. Det treet var skikkelig søtt, må nok ta meg en skogstur i helgen.

    SvarSlett
  2. Og her sitter fru 7 som ikke kom... Så fine trærne dine ble! Her er det ikke bakt så mye som en liten smule.
    Hilde

    SvarSlett