søndag 4. desember 2011

Allerede 2.søndag i advent.....

I dag er det 4.desember, 2.søndag i advent og jeg har bursdag :) Og så utrolig hyggelig det er å ha bursdag i vår tekniske verden! Man våkner opp til massevis av sms på mobilen og det man logger seg på facebook er det enda flere gratulasjoner, veldig koselig :)
I nå blir det ingen feiring av bursdagen, iallefall ikke nå, mulig jeg trommer sammen noe når jeg er ferdig med eksamen. Skrekk og gru.... Godt å få fornyet seg litt, men eksamen er ikke favoritten min.... Satser på at det går bra nok!
 Denne kaktusen (er det november eller jul?? Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva som er hva...) fikk jeg av ei god venninne til bursdagen min i fjor, og tror du jammen ikke at den første av mange nye knopper spratt ordentlig ut i dag!
 Har ellers brukt deler av dagen til forberedelser til juleverksted med elevene i morgen. Vi skal lage slike kvistkranser. Synes mine to ble ganske så fine :) Det som bekymrer meg litt er knoppene på grenene.... er redd det er mange som kan få julevistkrans med nyutsprunget løv til jul.....
 Til slutt den oppdaterte adventsstaken med 2 tente lys!

Ønsker deg en fin søndag ettermiddag og kveld :)

3 kommentarer:

  1. Så hyggelig at kaktusen har sprunget ut :-) Skjønne kranser dere skal lage til! Grastulerer masssssse med dagen og lykke til med lesingen i dagene som kommer. Det går nok helst godt.
    Klemmer Hilde

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen :D
    Kransen var kjempefin, den blir nok morsom å lage for elevene dine :D

    Ha en fortsatt fin adventstid :D

    SvarSlett
  3. Gratulerer med gårsdagen!
    Kransene var kjempefine! Så godt å se at elevene dine får lage noe ordentlig, ikke bare "dorull-forming"!!!!!
    Lykke til med eksamen! det går sikkert bra!!!
    Klem :)

    SvarSlett