torsdag 5. januar 2012

Dette var gøy :)

Her er den siste av fjorårets julegaver som jeg vil vise til dere. Endelig fikk jeg strikket en av strikkedukkene til Arne & Carlos! Det var ganske mye pirkearbeid, men utrolig gøy også! Den forvandlingen som skjedde idet jeg fikk sydd på plass øynene var bare helt utrolig!
 Denne dukka var ønsket av den ene fadderjenta mi. Veldig gøy å lage noe som er ønsket :)
 Jeg skal nok ha en eller to slike selv etterhvert også, som kan sitte på stas!

Du ser jo at frøkena har personlighet :)

Fin innspurt på uka til deg :)

2 kommentarer:

  1. Så fin hun ble! Litt misunnelig på de grønne skoene hennes :-)
    Hilde

    SvarSlett
  2. Så kul:-). Du må jo bare starte en slagsblogg, du strikker så mye fint. Jeg kommer ihvertfall til å handle der. God helg.

    SvarSlett