mandag 13. juni 2011

Før og etter toving

Synes alltid det er like fasinerende med strikketøy som blir tovet og kommer ut av vaskemaskinen i en ny og bedre utgave. Dette er gryteunderlag, synes de var utrolig tøffe! Så dem "live" på Hennes fritid på Strømmen og fant ut at sånne måtte jeg bare prøve meg på! 
Mønsteret er fra Garnstudio, og du kan finne det her.
Gryteunderlaget er strikket i Eskimo på pinne 8, jeg brukte ganske nøyaktig 3 nøster. I mønsteret er det 2 størrelser og jeg strikket den minste.
Utenfor hos meg lyser nå månen opp, veldig idyllisk :) Håper på sol i morgen også! 

Dessuten lurer jeg på hva som har skjedd.... Plutselig er det så utrolig mange flere som klikker seg inn til meg! Det er jo veldig hyggelig, og jeg blir veldig glad om dere som titter innom legger igjen en liten hilsen, så kanskje jeg kan titte inne til dere også :)
Fortsatt god pinse!

1 kommentar:

  1. Hihi..så morsomt det var! :) Herleg og verkeleg fascinerande! ;)

    Så moro at du fann meg her ute i den store bloggverda! Og at du kjente meg att! :) Koseleg! Eg har også funne kjente på denne måten, og ikkje minst fått nye venner, så blogging er absolutt bra på mange måtar! :) Ta ein titt på Haust...!

    Håpar du nyt sommaren!

    SvarSlett